Порядок звернень споживачів через мобільний додаток “Енергетика Онлайн”

Energy Online

Шановні Споживачі!

Відтепер Ви сможете подати свое звернення/відгук/скаргу/повідомлення через мобільний додаток “Енергетика Онлайн”. Мобільний додаток можна завантажити в Google Play або App Store, у пошуку ввести назву Energy Online. Після завантаження пройти реєстрацію в додатку та увійти як Користувач. За посиланнями у додатку у нижній частині ввести – Перевірити платіжку, обрати необхідну Вам послугу, категорію до якої ви відноситесь (Населення/Бізнес). Після цього обрати відповідну Область надання послуги, з переліченого списку обрати Постачальника або ОСР. За посиланням нижче натиснути – Подати скаргу, далі вносите необхідні дані для скарги та додаєте фото платіжки та натиснути – Відправити.

Також через мобільний додаток “Енергетика Онлайн” Ви можете залишити свій відгук. За посиланнями у додатку у нижній частині ввести – Оцінити компанію, обрати необхідну Вам послугу. Після цього обрати відповідну Область надання послуги, з переліченого списку обрати Постачальника або ОСР. Поставити за посиланням свою оцінку компанії, обрати Не вирішено/Вирішено Ваше питання/додати фото та натиснути – Відправити.