Порядок звернень споживачів

Як подати письмове звернення/скаргу/претензію до ТОВ «ЕНЕРГОПРОМСИНТЕЗ»:

• надіслати поштою на адресу: вул. Валер’янівська, буд. 111, м. Харків, 61004;
• особисто передати до Товариства, за зазначеною вище адресою;
• під час особистого прийому керівництва Товариства;
• надіслати електронний лист на адресу: epsintez@ukr.net;
• зателефонувавши за номером: +38 (093) 394-22-12, +38 (093) 394-22-50, +38 (093) 625-12-12.

Вимоги до оформлення звернення/скарги/претензій:
1) Повинно бути вказано:
– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта електропостачання;
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

Розгляд звернення/скарги/претензії, надісланого до ТОВ «ЕНЕРГОПРОМСИНТЕЗ»:
Якщо в зверненні/скарзі/претензії вказана адреса електронної пошти, номер телефону або така інформація відома Товариству здійснюється надання попередньої відповіді щодо можливості вирішення питання або повідомлення про початок розгляду звернення/скарги/претензії та строки його розгляду. Попередня відповідь надається протягом 1 робочого дня від дня отримання
звернення/скарги/претензії.
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: +38 (093) 394-22-12, +38 (093) 394-22-50, +38 (093) 625-12-12.
Або електронним шляхом надіславши запит на: epsintez@ukr.net.

Особистий прийом керівництва ТОВ «ЕНЕРГОПРОМСИНТЕЗ»:
Особистий прийом споживачів керівництвом Товариства проводиться лише за попереднім записом у дні та години, що визначені графіком, за адресою: вул. Валер’янівська, буд. 111, 2 поверх, офіс № 17, м. Харків, 61004.
Попередній запис на прийом споживачів здійснюється за номером телефону: +38 (093) 394-22-12, +38 (093) 394-22-50, +38 (093) 625-12-12.